Zwroty i Wymiany

ZWROTY

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej lub osobie prowadzącej działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, w tym także oryginalnie przyczepione metki. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

W przypadku przekroczenia wyżej wskazanego terminu 14 dni kalendarzowych prawo zwrotu wygasa a sam zwrot nie zostanie uznany

Możesz także dokonać zwrotu wybierając dowolnego kuriera przy stosowaniu poniższej instrukcji:

  1. Odeślij przesyłką kurierską zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i bez śladów użytkowania na adres 92-119 Łódź, ul. Oriona 1.
  2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj .
  3. Po otrzymaniu przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań,  na podany w formularzu numer konta, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia nam zwracanego towaru zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

UWAGA: Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatu lub punktów odbioru (RUCH, Żabka, Orlen, placówki Poczty Polskiej itp). Nie przyjmujemy także przesyłek pobraniowych.
Prosimy także o NIE NADAWANIE zwrotów w formie pocztowych paczek priorytetowych - to nie są przesyłki kurierskie (Firmą kurierską Poczty Polskiej jest POCZTEX i jest to inna usługa). Doręczyciele najczęściej nie dostarczają paczki na adres a jedynie awizo do odbioru. Tego typu przesyłki nie zostaną przez nas odebrane z placówki pocztowej.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. Jeżeli termin zwrotu zostanie przez Ciebie przekroczony i tym samym wygaśnie prawo do odstąpieni od umowy, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail. W takim wypadku towar możemy odesłać na Twój adres korespondencyjny kurierem lub do paczkomatu, po uprzednim opłaceniu przez Ciebie kosztów przesyłki.

Bez względu na adres wysyłki lub rachunek z którego dokonana była płatność, środki mogą zostać zwrócone jedynie na polskie konto bankowe.

WYMIANY

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

Dokonaj normalnej procedury zwrotu opisanej powyżej i złóż nowe zamówienie. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium