Zwroty i Wymiany

ZWROTY

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej lub osobie prowadzącej działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, w tym także oryginalnie przyczepione metki. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

W przypadku przekroczenia wyżej wskazanego terminu 14 dni kalendarzowych prawo zwrotu wygasa a sam zwrot nie zostanie uznany. 

Możesz także dokonać zwrotu wybierając dowolnego kuriera przy stosowaniu poniższej instrukcji:

  1. Odeślij przesyłką kurierską zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i bez śladów użytkowania na adres 92-119 Łódź, ul. Oriona 1.
  2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj .
  3. Po otrzymaniu przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań,  na podany w formularzu numer konta, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia nam zwracanego towaru zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

UWAGA: Nie ma możliwości zwrotu do paczkomatu, punktów odbioru (RUCH, Żabka, Orlen, placówki Poczty Polskiej itp) oraz do sklepu stacjonarnego na ul. Piotrkowskiej 9.  Nie przyjmujemy także przesyłek pobraniowych. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. Jeżeli termin zwrotu zostanie przez Ciebie przekroczony i tym samym wygaśnie prawo do odstąpieni od umowy, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail. W takim wypadku towar możemy odesłać na Twój adres korespondencyjny kurierem lub do paczkomatu, po uprzednim opłaceniu przez Ciebie kosztów przesyłki.

W przypadku zwrotów towarów z wysyłką za granicę, środki mogą zostać zwrócone jedynie na polskie konto bankowe.

WYMIANY

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

Dokonaj normalnej procedury zwrotu opisanej powyżej i złóż nowe zamówienie. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl