ZWROTY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej lub osobie prowadzącej działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, w tym także oryginalnie przyczepione metki. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
W przypadku przekroczenia wyżej wskazanego terminu 14 dni kalendarzowych prawo zwrotu wygasa a sam zwrot nie zostanie uznany.
Możesz także dokonać zwrotu wybierając dowolnego kuriera przy stosowaniu poniższej instrukcji:
- Odeślij przesyłką kurierską zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i bez śladów użytkowania na adres 92-119 Łódź, ul. Oriona 1.
- Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj .
- Po otrzymaniu przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na podany w formularzu numer konta, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia nam zwracanego towaru zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
UWAGA: Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatu lub punktów odbioru (RUCH, Żabka, Orlen, placówki Poczty Polskiej itp). Nie przyjmujemy także przesyłek pobraniowych.
Prosimy także o NIE NADAWANIE zwrotów w formie pocztowych paczek priorytetowych - to nie są przesyłki kurierskie (Firmą kurierską Poczty Polskiej jest POCZTEX i jest to inna usługa). Doręczyciele najczęściej nie dostarczają paczki na adres a jedynie awizo do odbioru. Tego typu przesyłki nie zostaną przez nas odebrane z placówki pocztowej.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. Jeżeli termin zwrotu zostanie przez Ciebie przekroczony i tym samym wygaśnie prawo do odstąpieni od umowy, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail. W takim wypadku towar możemy odesłać na Twój adres korespondencyjny kurierem lub do paczkomatu, po uprzednim opłaceniu przez Ciebie kosztów przesyłki.
Bez względu na adres wysyłki lub rachunek z którego dokonana była płatność, środki mogą zostać zwrócone jedynie na polskie konto bankowe.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 536 778 352.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
REKLAMACJE
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 536 778 352. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.